2008年11月9日星期日

小插曲

最近,体重飙升到有多多严重。
严重到身边的人都看得出,
连我班上groupmate的都忍不住脱口而出,
平时他们都会安慰我,
NO la, because you r tall what??
*
ytd was our group's tvc shooting day,
So, 终于在忍无可忍的情况下,
"just now when you're walking toward us hor,
really got abit fat ehy..", MUNKIT
"yeah, I really grew fat-ter already..
I noticed that" (lemon admitted)
"NO la, where got?
this fella keeps saying that U r fat since just now.."
SITI (telling lemon)
"hehehe.. actually U r not fat la,
just plum only" MUNKIT (fat n plum bukan same ke?)
"hey! she is not fat ok?...
for me la.." SITI (trying to defend lemon)
"for u?? hohohohoho" MUNKIT (keeps laughing)
after five minute, while nobodies're thinking of the "fat issue"
"ehy, actually grow fat-ter also nvmla..
chubby chubby more cute ma.." MUNKIT (trying to tebus dosa)
==""
*
晚上,老二要上HARD ROCK CAFE去,
试衣服时,老二也发觉到自己胖了一大段,
老三,死了!你看,我肥了这么多ehy!
哦!不懂是不是zuak胀冷缩的道理,
天气zuak所以大家都膨胀了。
今天也有人说我胖了!”(企图安慰自己)
三分钟后,
ehy老二,你穿我的衣服?
呵呵呵..借穿一下嘛!
不过,幸好你不瘦,不然你买的衣服都小小件,
等我胖了就没有衣服穿了
(有少少没有品)
==""
*

3 条评论:

幸福王子 说...

没有fat啦~
只是脸ade sikit baby fat~

-devilunoe- 说...

没有啊?! 那里有变胖?倒是比以前漂亮,而且瘦了很多!

iris shim 说...

哎哟。。
真的不觉得你有变胖啦~
从头看到脚,
从左看到右,
从前看到后,
都一样漂亮啊~